دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۵ - ۱۹:۲۲
۰ نفر

جواد آرین‌منش*: حماسه پرشکوه و غرورآفرین ملت ایران در 24 آذرماه برگ زرین دیگری را بر دفتر پربار انقلاب اسلامی افزود.

مردم با مشارکت حداکثری خود یک‌بار دیگر نمادی از وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاردند.

ایمان مردم به آرمانهای بلند اسلام و انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و مشارکت‌جویی مردم در عرصه‌های سیاسی،‌ اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ارکان اصلی پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی محسوب می‌گردند.

انتخابات 24 آذر ماه با مشارکت بیش از 63 درصد مردم بیانگر ایمان راسخ، تبعیت‌پذیری و وفاداری مردم به رهبری معظم انقلاب و ارزشهای اسلامی است.

نتایج انتخابات حاکی از رویکرد دوباره مردم به سمت اصولگرایی و حاکمیت ارزشهای عدالت‌خواهی و مبارزه با فقر و محرومیت‌زدایی، فساد و تبعیض است. 

منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است قدردان این نعمت بزرگ یعنی اعتماد ملت باشند و از فرصت به‌دست آمده در جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به این مردمی که خالصانه و عاشقانه از نظام دفاع می‌کنند تلاش کنند.

در این انتخابات مجریان و برگزارکنندگان انتخابات و نیز ناظرین انتخابات توانمندی خود را به نمایش گذاردند و نشان دادند که می‌توانند در کمال آرامش و امنیت 2 انتخابات مهم را به‌طور همزمان به‌خوبی برگزار کنند و این نشان از بلوغ و رشد بدنه نظارتی و اجرایی انتخابات است.

اگرچه اردوگاه اصولگرایان در آستانه انتخابات دچار تشتت آرا گردید و لیست‌های متعددی به مردم ارائه شد اما به لطف هوشمندی و درایت مردم، این خطای تشکل‌ها و احزاب اصولگرا این بار به سود رقبای انتخاباتی تمام نشد ولی معلوم نیست اگر در آینده اصولگرایان دچار سهم‌خواهی و تفرقه شوند از چنین شانسی برخوردار باشند و لازم است در فرصت به‌وجود آمده، بزرگان اصولگرا در جهت ایجاد وحدت و همگرایی و همدلی در میان خود تلاش کنند تا زمینه سوءاستفاده را برای فرصت‌طلبان مهیا ننماید.

* نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس

کد خبر 11329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز